Waikiki Beach

16 juni 2010 - Honolulu, Hawaii, Verenigde Staten

15 juni 2010

We zijn op Hawai’i maar het had ook St. Petersburg, FL of Las Vegas kunnen zijn. Behalve de rit naar het ziekenhuis zijn we nog niet meer dan 200 meter bij het hotel vandaan geweest.

Vandaag zijn we die 200 meter gelopen naar de enige echte Waikiki Beach. Bas leunend op Judith en langzaam lopend en zo zijn we op pad gegaan. Bas wilde ook graag wat anders zien dan de hotelkamer. Bij het strand zijn we op een muurtje gaan zitten om het te bekijken. Het strand is drie kilometer lang en heel erg druk en toeristisch. Dat zijn we niet meer gewend, verwend als we zijn met de stranden in Florida. Het is wel leuk om mensen te kijken en alle varianten van badkleding.

Bas heeft nu medicijnen die wel iets helpen maar duidelijk nog niet genoeg. Gelukkig is er altijd wel iets van sport op televisie in Amerika, dus dat hebben we de hele dag aan staan en we wisselen van voetbal naar honkbal. Dat geeft in ieder geval amusement en daar hoef je niet echt geconcentreerd naar te kijken.

Ondertussen heeft Sarah schoolwerk gedaan en aan het einde van de middag maakt ze nog een toets.

Onze huurauto staat nog steeds in de parkeergarage van het hotel. We hopen dat we morgen een klein ritje kunnen maken. We willen allemaal toch iets meer van het eiland O’ahu zien dan de straat voor het hotel.

1. Yvonne van de Klomp:
    17 juni 2010
    Hallo familie Flören,

Heel vervelend dat Bas ziek is. Hoop dat hij snel opknapt en dat jullie toch nog wat kunnen zien op Hawaii.

Groet,

Yvonne