Palm Coast, Florida

24 juni 2010 - Palm Coast, Florida, Verenigde Staten

De eerste paar dagen in Palm Coast zitten er al weer op. Bas heeft er nog twee toetsen uit kunnen persen voor de deadline. Sarah moet nog een toets, maar die hoeft niet voor het rapport, dus die komt volgende week.

Vandaag werd de cijfersite van Minkema weer opengesteld en konden we de cijfers van de kinderen bekijken. We hebben nu namelijk eindelijk goed internet en kunnen de schoolsite bekijken.

Allebei de kinderen hebben het ondanks de “erbarmelijke” omstandigheden heel goed gedaan. Zonder echte lessen in de klas te volgen en met de nodige zelfdiscipline hebben ze het allebei echt goed gedaan, vinden wij. Hun rapporten zijn dan ook heel goed! Wij zijn trotse ouders!

Onze routine begint er weer in te komen. We lopen met z’n vieren ’s ochtends vroeg hard om de kilootjes die we onderweg hebben opgedaan weer kwijt te raken. Bovendien willen we onze conditie op peil brengen zodat we bij terugkomst weer onze sporten op kunnen pakken.

We hebben al getennist en zijn iedere dag ook bij het zwembad te vinden. Tussendoor proberen we zoveel mogelijk voetbal, tennis en honkbal te kijken, zonder dat dat ons de hele dag binnenshuis houdt. Dat is soms lastig omdat voetbal en tennis overdag uitgezonden worden.

Zojuist is Italië uitgeschakeld, dus dat is leuk en de marathonpartij op Wimbledon is gewonnen door Isner. We schakelen naadloos door naar honkbal, wat straks weer overlapt wordt door het Nederlands elftal. Kortom keuze genoeg!

Morgen gaan we zelf live kijken naar honkbal. We gaan naar Tampa om de Rays aan te moedigen in Tropicana Field. Al onze t-shirts, petten en koebellen liggen al klaar en wij hebben er zin in.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ingeborg:
    24 juni 2010
    Zo te horen gaat het met bas ook weer beter. Gelukkig maar!
    Fijn dat de cijfers allemaal goed gekomen is! Best wel een beetje spannend natuurlijk.
    Ja heerlijk al die sporten (om te kijken dan he?!) hahaha, ;)
    Goed van jullie hoor weer zo actief bezig. Maar ja dat is wel beter he!?
    Krijgen jullie al weer een beetje zin om naar NL te komen of is dat nog heeeeeeel ver weg? groetjes
    ingeborg
  2. Alex en Angeline:
    25 juni 2010
    He die luitjes,
    Goed om te horen dat alles weer beter gaan me Bas. Volgens ons heeft het wel degelijk met het duiken te maken gehad omdat het kort na het duiken begonnen is. Maar uhm, volgens onze info mag je nooit vliegen binnen 48 uur na een duik, zeker niet als onervaren duiker. Immers, je gaat van hoge druk (duiken) naar lage druk (vliegtuig) en daar moet voldoende tijd tussen zitten. Dus dat is mogelijk de oorzaak dat het langer heeft geduurd. Afijn, tot zover het dokters-advies van DOCTOR A. te U..... Afijn, veel plezier op jullie vertrouwde adres en hopelijk komen jullie deze keer verder dan de kade metg de cruise. En complimenteer de kidz maar met hun rapporten!!!!
    Liefs van A&A