auto met sprinkhanenlijkjes en deuk

27 april 2010 - Coober Pedy, Australië

auto met sprinkhanenlijkjes en deuk

Deze foto werd gemaakt op 27 april 2010 in Coober Pedy, Australië.

1. Alex en Angeline:
    27 april 2010
    He die luitjes,
    Tsja, les nummer 1 is toch echt de banden van de huurauto controleren vóórdat je de auto meeneemt. Zeker bij een 4WD.... En les 2 is dat je weet waar de krik zit, 'm kunt pakken én banden kunt verwisselen.... Nou ja, jullie weten nu beter en bent niet in de woestijn gestrand, maar gelukkig nog in de bewoonde wereld. Wij zijn er ook nog steeds verbaasd over dat we tijdens onze Oz-reis slechts 1 kangaroo onder de auto hebben gekregen. Ze passen echt in de categorie struisvogel en hebben weinig hersencellen.... Maar afijn, volgens ons hebben jullie het wel goed naar je zin en ach, zo'n verhaal over de banden verhoogde de lezersvreugde. We zijn overigens wel erg nieuwsgierig naar de vogelverhalen. Veel plezier in Oz en we blijven jullie uiteraard volgen!!!!!
    A&A
  2. Arie en Wilma:
    28 mei 2010
    Leuke foto's hoor maar mamma wordt er niet rustiger van als zij haar kleinkinderen met een slang op de foto ziet staan. Het weer is hier nog steeds aardig maar naar de berichten te horen wordt het zondag echt slecht maar in Turkije schijnt het 32 graden te zijn dus wij hebben er weinig last van.
    Rosa is getrouwd met haar Ton en pappa en mamma hebben een leuke dag gehad, morgen gaan ze weer maar dan voor een groot feest met etentje met nog zo'n honderd andere mensen.
    Ik heb met rosa afgesproken dat wij met z'n vieren als jullie er weer zijn bij hun langs gaan.
    Van opa de boodschap dat jullie gras kort en groen is, leuk om te weten want de dia's tonen veel dorre vlaktes.
    Ik ga nu mijn koffer pakken, oma de deur uit werken en me voorbereiden op mijn vliegreis (27 jaar geleden voor het laatst de lucht in geweest)
    Je hoort weer van ons veel plezier en de groeten van opa,oma en de de mooijtjes.