Een weekje Palm Coast

24 juli 2010 - Palm Coast, Florida, Verenigde Staten

Afgelopen zondag zijn we naar vrienden van ons geweest, Glenn en Shirley, in Gainesville. Daar hebben we genoten van een homecooked meal. Shirley is een tijdlang minder mobiel geweest door erge rugpijn. Hierdoor kon ze onder andere niet meer zelf koken. Afgelopen jaar is ze geopereerd en haar situatie is zo verbeterd dat ze weer heerlijk kan koken (dat is haar lust en haar leven). Wij zijn altijd tevreden klanten.

Voor ons was het ook de eerste keer dat we iemand gingen vertellen over onze reis. Dat was eigenlijk heel verrassend. Alle verhalen en belevenissen kwamen weer boven en we realiseerden ons hoeveel we hebben meegemaakt. Samen met de foto’s (een beetje veel voor buitenstaanders, helaas voor Glenn en Shirley) was het voor ons ook erg leuk om alles te vertellen.

Daarnaast hadden we hen natuurlijk al een half jaar niet gezien, dus we hebben lekker de hele dag bijgekletst. Erg gezellig!

We hebben op donderdag onze nieuwe plaatselijke bioscoop ook weer gesponsord. Dit keer zijn we naar Grown-ups geweest. In basis is dit een mannenfilm, duidelijk mannenhumor, maar zelfs voor de meiden best vermakelijk.

Ook deze week hebben we weer heel stoer vijf keer hard gelopen. Het is nog steeds zwaar, maar langzamerhand voeren we de tijd en dus de afstand op.

We zijn twee keer naar het strand geweest. We hebben een soort partytent die we opzetten, waardoor we ook in de schaduw kunnen zitten als we dat willen. De zee was niet al te ruw, dus dat was heerlijk. Je kon lekker in de golven duiken. Het strand was voor Floridiaanse begrippen druk. Voor Nederlandse begrippen was het strand heerlijk rustig. De volgende badgast lag minstens 25 meter verder op.

De rest van de tijd vullen we met het zwembad, de tennisbaan, veel lezen en honkbal kijken.

Het is afzien!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade